Aftellen geblazen!!! - Reisverslag uit Gemonde, Nederland van Niels en Eefje - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen!!! - Reisverslag uit Gemonde, Nederland van Niels en Eefje - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!!!

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Niels en Eefje

25 September 2014 | Nederland, Gemonde

Yes!!!!
Nog 11 nachtjes slapen, nog 1 werkdag te gaan en dan is het eindelijk zo ver!
De echte voorbereidingen zijn nu begonnen. Lijstjes maken, lijstjes checken, dubbel checken en de laatste inkopen doen.
Daar waar iedereen zijn of haar zomerkleding ondertussen is gaan opbergen, heb ik nog ff snel online wat extra jurkjes en topjes besteld! Joehoe, we hebben er zin in!!!!

Het is nu echt aftellen geblazen!!!!!!

Voor degene die het leuk vinden om ons te volgen,kun je je email adres toevoegen op onze site, dan krijg bericht, zodra er een nieuw verslag is toegevoegd.

Xxxx Niels en Eefje



  • 25 September 2014 - 21:52

    Boukje:

    Wauw, nu gaat 't wel erg snel... dubbele gevoelens bij mij ;-)
    zeker weten dat we jullie blijven volgen, dus plaats maar super veel verhalen en foto's! xxx en zie je in ieder geval dit weekend nog heeeeeel veel...

  • 26 September 2014 - 06:06

    Christel :

    Echt super!! Ik ben dan ook heel benieuwd naar al jullie verhalen!! Xxx Christel

  • 26 September 2014 - 08:29

    Lieke:

    Jihoeeeeeeeeeeee ik ga jullie volgen! Heel veel plezier & succes met de laatste voorbereidingen, jullie hebben het verdiend!!! xxxx

  • 26 September 2014 - 08:43

    Esther:

    Eef en Niels, Vandaag jullie laatste dag op de werkvloer snik...
    Geniet nog even van alle voorbereidingen en dan op pad. Heel veel plezier en heerlijk genieten van al het moois dat jullie gaan zien en meemaken.

  • 26 September 2014 - 08:49

    Henri:

    Hé Buuvke en Niels, heeeeeeel veel plezier en geniet van elke minuut van de dag. Een mooi reis naar een mooi land, je gaat het meemaken.
    En ik ga jullie natuurlijk volgen.
    Groetuh.

  • 26 September 2014 - 09:17

    Wendy Kroos:

    JOEHOE!!!!!! Bijna zover!!! Ik ga jullie zeker volgen op deze voor jullie onvergetelijke reis!!!!

  • 26 September 2014 - 12:21

    Anita:

    Ojee, nu gaat het dus echt gebeuren. Gelukkig zie ik jullie deze week nog want ik moet jullie nog xxxxxknuffels meegeven voor drie maanden lang. Voor ons een lange tijd, voor jullie zal de tijd omvliegen. Geniet saampjes van elke minuut, het is iets heel speciaals wat jullie doen. Fer en ik zullen jullie volgen, dus plaats lekker veel leesvoer en foto's voor ons. Een fijne vakantie gewenst!!!

  • 26 September 2014 - 14:06

    Wilma:

    Heel veel plezier samen, de laatste uurtjes nog werken! En dan vooral heel veel genieten en niet meer aan Ahrend denken! Ik ben heel erg benieuwd naar de verhalen ga jullie zeker volgen

  • 27 September 2014 - 17:00

    Daisy:

    Eindelijk komt het dichterbij :-) :-) nog eventjes geduld en dan lekker GENIETEN samen!
    xxx

  • 29 September 2014 - 23:47

    Lia:

    Ik heb jullie niet meer gezien vorige week maar wens jullie natuurlijk een geweldige reis samen. Geniet van elkaar de omgeving en de mensen. Heel veel geluk & HAVE FUN!!

  • 02 Oktober 2014 - 19:34

    Kim:

    Het begint al op te schieten! Ga jullie zeker volgen. Nog even laatste dingetjes en dan lekker genieten. Xxx

  • 02 Oktober 2014 - 19:46

    Nico:

    O o wat ben ik jaloers zet em op en geniet ervan geloof me het is de moeite waard .en oja niels de GP is daar in die tijd he ,ga nou kijken gr

  • 02 Oktober 2014 - 22:32

    Katinka:

    Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover, genieten! ik ben benieuwd naar al jullie verhalen xx

  • 05 Oktober 2014 - 13:27

    Wilhelmien:

    Super wat een vooruitzicht. Wij wensen jullie een hele Fijne Vakantie toe en vooral Genieten Bart en Wilhelmien.

  • 05 Oktober 2014 - 19:45

    Carla Schellekens:

    hoi niels en eefje
    de laatste nacht slapen in gemonde
    om morgen uit gerust en fit aan jullie droom reis te beginnen
    slaap lekker
    groetjes en liefs carla en hans en spiky

  • 06 Oktober 2014 - 14:55

    Janne:

    Vandaag is het zover!! Vanavond gaat jullie droom beginnen! Geniet ervan en pas goed op elkaar.. Xx

  • 06 Oktober 2014 - 22:01

    El En Piet Wouters:

    Het gaat nu beginnen. Geniet van jullie reis.

  • 09 Oktober 2014 - 12:53

    Wilma Van De Riet:

    Heel veel plezier samen en geniet ervan ik zal jullie volgen

  • 30 Augustus 2021 - 10:18

    Niels:

    Wat leuk schat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels en Eefje

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 10593

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 04 Januari 2015

Australië

Landen bezocht: